Saturday 28 May 2011

SHINeeの日本語のシングル ♥

私とべスと言う友達はよく韓国の音楽を聞きます。私が本当に大好きバンドはSHINeeです。

今年、SHINeeは日本にデビューしましたから、私達はとてもワクワクしました!私は「今、彼達は日本語で歌うから、私は少し分かる事ができるね!」と思いました。うれしかったです。(*^^*)

昨日、私はEMI Musicから、SHINeeについてメールがもらいました。そこに SHINeeの新しい日本語のPVYouTubeで見られるを読みました。もちろん、私は早くそのビデオを見ました。

とてもすごかったです。SHINeeの皆はカッコイと思いました。ゆふくとダンスもカッコイとおもいました。

だから、皆さん、「Replay: 君は僕の Everything」と言うシングルを聞いて、見てくださいね!皆さんの意見は何ですか?私に話してください~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay, so yesterday, I got a really exciting email!

Mine and my best friend, Beth’s favourite Korean band, SHINee, recently started their debut in Japan, and so we signed up to the email newsletter (which is in Japanese, giving me more chance to practise~).  

Anyway, so I was checking my emails in college while I was waiting for my friends to arrive, and I noticed I had a new message from ‘EMI Music’ saying that SHINee’s new music video for Japan had just been released!   Needless to say, I was VERY excited.   Not only was it a new video, but it was in Japanese, so I could sort of understand it. (*^^*)

So I watched it, and it was AMAZING. Although some of the outfits were a bit…out there, they all looked really good! (This was possibly the first SHINee video where I genuinely liked all of their hair!) And the dancing was really cool! And I really liked how all the members got their own little section with the girl in the video, it was really cute! So yeah, big thumbs up for the new Japanese version of ‘Replay’.

I’m going to post a link to the official YouTube video so you can watch it in high definition! Give it a watch, and let me know what you think!



No comments:

Post a Comment