Wednesday 8 June 2011

SMTOWN! ☆

今日私は良いニューズを聞きました!

SM Entertainmentと言う韓国のエージェンシーのバンド、SHINeeと、Super Juniorと、 Girls Generationと、Tohoshinkiと、 F(X) はパリスでコンサートをするつもりです!私はイギリスに住んでも、私はとてもわくわくしています。

そして、 コンサートの間に私達もSMTOWNFacebookページでコンサートが見られるを読みました。うれしいですよ!
*:(**)/:*
SMTOWNFacebookでたくさんバンドのパリスの写真とビデオがあります。今週末はきっとすごいと思っています。

私とべスはいしょうに見るつもりです。楽しいそうです!

アジアの音楽のエージェンシーはヨーロップのファンに届きたいでから、私はとてもうれしいです。

私はコンサートについて書きます!


SMTOWNFacebookリンクです)

----------------------------------------------------------------

Today was my life was pretty much made.

SM Entertainment, the Korean agency group that have made most of my favourite bands – SHINee, Super Junior, Girls Generation, Tohoshinki, F(X) etc. have stated that they are coming to Paris this weekend for part of their world tour, with all of the big bands (those that are listed above).

I was excited enough to realise that I would be in the same continent as all these awesome people, but then my day got even better when they stated that they would be streaming the even LIVE on Facebook along with interviews and behind the scenes footage!

I’ve already had loads of photos and videos as each band reaches Paris and gives the SMTOWN page an update, but this weekend is going to be amazing!

Me and Beth are planning to stay up and watch both concerts, it’s going to be a really momentous occasion, it’s so nice that these Asian producers are finally paying some attention to the European fans! I’ll write all about it afterwards!

I’m so excited!

Here’s the link to SMTOWN’s Facebook page, I’ll put it in my ‘linkage’ list as well





No comments:

Post a Comment